Новини

Третя літня школа

19-23 червня 2017 року відбувся яскравий захід трирічного Всеукраїнського проекту "Хмарні сервіси в освіті" – Третя літня школа (наук. керівник доктор педагогічних наук, завідувач відділу відкритого навчального середовища ІІТЗН НАПН України Світлана Литвинова). Організатором навчання виступив Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України за підтримки компанії Microsoft та Інституту модернізації змісту освіти. 22-23 червня за результатами виконання творчих індивідуальних та колективних робіт, комп’ютерного тестування та презентацій відбулася сертифікація 75 вчителів-хмарників.

23 Червня 2017


І міжнародна науково-практична конференція «Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2017: освітні трансформації у контексті європейської інтеграції і глобалізації»

15-16 червня в Інституті педагогіки НАПН України пройшла І міжнародна науково-практична конференція «Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2017: освітні трансформації у контексті європейської інтеграції і глобалізації», присвяченої 25-річчю Національної академії педагогічних наук України. У заході взяли участь співробітники відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

16 Червня 2017


ВІДБУЛОСЬ ЗАСІДАННЯ ПРЕЗИДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

15 червня на засіданні Президії НАПН України було розглянуто питання про наукову та науково-організаційну діяльність Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України та перспективи його розвитку. Наукова робота інституту спрямована на розвиток ІКТ-орієнтовної платформи вітчизняної освіти, інформаційного суспільства, а також створення, впровадження і використання комп’ютеризованих засобів навчання та розвиток сучасного навчального середовища. У своїй доповіді директор Інституту, доктор технічних наук, професор, академік НАПН України, Валерій Юхимович Биков представив численні здобутки колективу науковців. Зокрема відзначив широкий науковий і суспільний резонанс, що отримали напрацювання Інституту з питань використання хмарних технологій в загальній середній освіті та акцентував увагу на експериментальній роботі установи.

15 Червня 2017


Ювілейний Дитячий Форум у Львові

01-04 червня 2017 р. Відбувся Дитячий форум у Львові у форматі великої просторової гри-квесту «Космовізія: супергерої та книжкова туманність», де кожен учасник, від самого маленького до великого, мав можливість поринути у незвичайний світ дитинства та науки.

Другий рік поспіль Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України виступив програмним партнером Форуму. Свято науки та дитинства має на меті популяризацію освіти та науки серед школярів, заохочення до здобуття нових знань і вибору наукової кар’єри у майбутньому.


4 Червня 2017


MoodleMootUkraine 2017

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України виступив співорганізатором V Міжнародної науково-практичної конференції «MoodleMootUkraine 2017. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle», яка пройшла 26-27 травня 2017 р. на базі Київського національного університету будівництва і архітектури. 

28 Травня 2017


Міжнародна науково-практична конференція «СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ І НАУКИ»

25-26 травня 2017 року відбулася Міжнародна науково-практична конференція «СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ І НАУКИ», присвячена 95-річчю від дня народження доктора технічних наук, професора Дущенка Віктора Павловича.

26 Травня 2017


Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації

В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію учнів, і водночас створює відповідні умови для отримання якісної освіти такими дітьми. Інклюзія навчає співіснувати з відмінностями.
24 Травня 2017


ICTERI-2017

15-18 травня 2017 р. відбулася ХІІІ Міжнародна науково-практична конференція «ІКТ в освіті, дослідженнях та індустріальних додатках: інтеграція, гармонізація та трансфер знань» (‘ICT in Education, Research, and Industrial Applications: Integration, Harmonization, and Knowledge Transfer’ (ICTERI-2017)).

18 Травня 2017


Круглий стіл та робоча зустріч творчого колективу на базі навчально-виховного комплексу «Колегіум» Рівненської міської ради

У рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» за підтримки Міністерства освіти і науки України, Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Рівненського державного гуманітарного університету, Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради на базі навчально-виховного комплексу «Колегіум» Рівненської міської ради відбувся круглий стіл та робоча зустріч творчого колективу.

18 Травня 2017


Семінар-тренінг з питань інтенсифікації роботи з упровадження результатів наукових досліджень учених Академії засобами Електронної бібліотеки Національної академії педагогічних наук України

16 травня 2017 р. в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України відбувся семінар-тренінг з питань інтенсифікації роботи з упровадження результатів наукових досліджень учених Академії засобами Електронної бібліотеки Національної академії педагогічних наук України.

16 Травня 2017


Новини 421 — 430 з 622
Початок | Поперед. | 41 42 43 44 45 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

Вступ до аспірантури у 2024 р. Спеціально організована сесія ЄВІ.

Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році, умовою допуску до вступних іспитів до аспірантури Інституту цифровізації освіти НАПН України є успішне складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ).
У вересні 2024 році відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ.
Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:
  • реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не змогли взяти в ній участі;
  • бажають повторно скласти ЄВІ, для покращення результату;
  • не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ.
Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 12–19 серпня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ триватиме протягом 12–14 вересня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.